2008. június 18., szerda

VKF összegzés - türelem türelem... és egy kis foci

...gólt terem...:)

Szolgálati közlemény

Kedves Foodbloggerek!
Tegnap késő este beérkezett a majdnem utolsó pályamű, elkezdtem a feldolgozást. Szeretném gyorsan leszögezni, hogy igazán nem hatásvadászatból húzódik az összefoglaló, szimplán arról van szó, hogy összegezni a temérdek pályaművet már nem olyan franciásan könnyed móka, mint a témát meghirdetni, ezzel párhuzamosan pedig az élet egyéb területén is sikeresen túlvállaltam magam.

Helyzetemet cseppet sem könnyíti, és nagyon nem mellékes tény, hogy éppen a napokban futkorásznak - fizikai formákat legelőnyösebben kikanyarintó zöld háttér előtt! - a világ legszebb férfiai. Bónusz: mindezt kis selyemgatyóban teszik. (Ámen.) Ilyen pedig csak két évente van (EB/VB). Persze a focit amúgy is nagyon kedvelem (három focibajnok báty mellett ez nem opciós kérdés), különleges, ünnepi napok ezek nekem...

Selyemnaci gólörömben különösen előnyös (még akkor is, ha neki nem a 7-es mezt kellett volna felhúzni)

Ha már itt vagyunk, elmondom, hogy gyengém a piros mez, sárga díszítéssel. De az amúgy jellegtelen játékot űző sárga-kék mezesek ellen játszott meccs alatt például újfent megállapítottam, hogy nem kell ahhoz játék-karakter, hogy az ember teljes egészében élvezze a meccs minden pillanatát.


(Plusz info a kitartóknak: van még titkos bordó-picizöld favoritom is, de legutóbbi csúfos kieresztésük gondolkodóba ejtett, mégis mi hozható fel mentségükre az esztétikumon kívül .)

No de már megint elkóvályogtam, kanyar vissza a konyhába. Igyekszem a tőlem telhető leggyorsabban kivonatolni a tömérdek fantasztikus receptet, remélhetőleg ma (legkésőbb holnap) estig posztolom is.

Ezúton is szeretném nagyon megköszönni minden kedves játékosnak a lelkes részvételt.

Köszönöm elnéző türelmeteket. Üdv,

Gourmandula

13 megjegyzés:

Unknown írta...

Ah, csak semmi kapkodás ;)
Khm, azt hiszem ezt a világ legszebb férfiai kijelentést ugye úgy értetted, hogy a konyhaköpenykében sütőlapok mögött izzadó férfiak után következnek csak a selyemgatyós labdaüldözők!? ;)
Tényleg erőteljes hátráltató tényező az eb - bár a tegnapi olasz-francia meccs elég uncsi volt (elaludtam rajta...)
A piros-zöldeken nem akadnék fent a helyedben, elvégre az igazi csapat a padról nézte a meccset (micsoda nézőhely! ;) )

Gourmandula írta...

focista pasinál csak a tűzhely előtt tüsténkedő a vonzóbb... :)))
sztem akkor is kiábrándító volt a portugál meccs, egy Svájctól ne kapjon ki egy bajnokesélyes, mert most ők kilazítanak. Ld. tegnapi holland példát: számukra tétnélküli meccsen (ill. hát legjobban ugye messze azzal jártak volna, ha hagyják nyerni a románokat, ezzel esélyt sem hagyva a továbbjutásra a francia és olasz válogatottnak) kiálltak full erővel, és leigáztak. Az kérem hozzáállás. Szal most portugálok büntiben vannak. ...mondjuk kiriszálják a kis popsijukat a pályára a németek ellen, és minden azonnal megbocsátva...:))))

Névtelen írta...

Mondjuk engem személy szerint annyira nem érdekel ez a labdakergetés, sőt a pasik selyemgatyója sem izgat különösebben ebben a kontextusban, viszont minden este úgy "nézem" az aktuális meccset, hogy közben olvasom a gasztroblogokat. Szóval, már nagyon várom az összefoglalót!

Névtelen írta...

sajnálatos módon az általam favorizált (kék)selyemgatyós pali már nem riszálja a popsiját a pályán, de azért megjegyezném, hogy egy olasz meccs sohasem lehet unalmas!!!! :D

Unknown írta...

gourmandula: csak legyen elég hajgél a következő meccsre :P

Ági: némelyik meccset tényleg csak úgy lehet nézni, hogy közben valami értelmeset is csinálunk ;)

chilii: Te most ugye azokra az öregurakra gondolsz, akik a 60.-70. perc körül sorra elkezdtek a fűben fetrengeni, mert már nem bírtak megállni a lábukon? ;) Kb. akkor aludtam el a meccsen egyébként.

Gourmandula írta...

hát igen, ha más nem, a close-upok mindig ébren tartanak...:))
melyik az? csak nem az Henry? (vacak egy idénye volt, biztos büntetés, amiért a Barcába igazolt, de mindezek ellenére azért nagyon szeretjük) :)

Gourmandula írta...

beatbull (háh, pont egyszerre írtunk, szal nem láttalak): ilyenkor nem alaludni kell, hanem átkattintani a holland-románra.. :))

öregurak: elmehetnek a parkba petanqueozni, hihihi, gonosz minime előbújt belőlem. :)) (btw Makalele és asszem Thuram már be is jelentette, hogy nem öltik többet magukra a nemzeti mezt) - bocsánat Chilii, semmi személyes, sőt, mondom, Henryt még kedvelem is, csak valahogy 11 francia már too much to handle...:))

Unknown írta...

spec a franciákra ÉS az olaszokra gondoltam az "öregurak" kifejezéssel ;) átkapcsoltam volna, ha a német tv adta volna... de csak a vb döntő visszavágóját hozták élőben :(

Névtelen írta...

jajjj, félreérthető voltam elnézést, tegnap fehérben játszottak az Azzurrók!!! és a problémám, hogy szívem csücske már visszavonult és nem játszik többet, így nem legeltethetem a szemem a selyem cuccán ;D, úgyhogy nem is marad más vigaszom, csupán az összefoglalód!!!! :D

Névtelen írta...

Azt hittem hirtelen rossz helyre kattintottam...röpködnek itt a selyemgatyók, gömbölyű seggek...
Nekem egy jéghideg Heineken simul az arcomra, hogy hűtse a bölcsességfogam helyét.Az zöld-fehér:-)))

Doctor Pepper írta...

hohó, most látom csak ezt az a komoly diskurzust:):) nálam portugál-holland-spanyol sorrend van fociilag, és mondjuk portugál-spanyol-olasz emberállomány tekintetében:), és nem feledkeznék meg a kisöreg Larssonról sem:( kár hogy most páholták el őket:( hüp-hüp... Ja, és egyetértek, Henry az egyetlen szerethető franszia, most hogy már Trezeguet sincs:(( De hol van már Nesta, Figo és ezek a jópasik...:(

nana írta...

heineken nekem is.. azám! :) csalódásaim akadnak bőven nekem is.. hál' istennek kárpótol a környezet, ahol éppen vagyok ;)

ülep-szépségversenyben a taverna pincérhátsói is előkelő helyen vannak..... :)

Gourmandula írta...

:))))

ÍB: igen, nem kell megjedni, ez egy gasztroblog, ahol néha ízlésesen tálalt püspökfalatokról is esik pár szó. Jobbulást, szegényke... :/

DP: akkor teljes az egyetértés... :) a kék-sárga karaktertelen ellenfél, akire utaltam, a svéd csapat volt, ill. svéd-spanyol meccs. Hát ezt most elbukták. Én meg egy fogadást. De lagalább a spanyolra eltaláltam (mondjuk még jóóóóó hogy)
Nekem harmadik favorit a holland, első kettő mindig is a spanyol/portugál lesz.

nana: taverna picérülepek?? hmm. nice. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin