2008. május 8., csütörtök

XVI. VKF - már majdnem

Szeretném elmondani ország-világ előtt, hogy mérhetetlenül megilletődtem a felkéréssel találkozván, átmenetileg meg is kukultam tőle, ezért a csend. De nagyon nagyon örülök, és köszönöm!!! :)))

A XVI. VKF forduló megrendezése nagyon nagy megtiszteltetés és nem kis meglepetés egy magamfajta, periférián kívül eső, ráadásul alapvetően vegetáriánus blognak. Most pedig oda-vagyok, és vissza. :) Oda és vissza között persze futva teszem meg a távot (a sport mindig serkentően hatott a kreatív gondolatáramlatok bevonzására) és zsírégetés közben gondolatban ízlelgetem, mi is lenne méltó a következő forduló témájának.

Ha már a sportnál tartunk, modhatnám stílszerűen, hogy a léc magasan van. Én meg pici vagyok és különösen jól együttműködöm a gravitációs erőkkel. A magasugrásról meg annyit, hogy csak egyszer találkoztunk, annak bizony morbidul vicces vége lett (ez mondjuk nem jelenti azt, hogy limbóban jó lennék, mert nyomi vagyok abban is, pedig az úgy már egy fer deal lenne). Én mindenesetre ígérem, hogy teljes gőzzel nekirugaszkodom, és megpróbálom nem leverni a lécet.
Ami már biztos, hogy - húsimádók ne féljetek - kiírás tuti húskonform lesz.

Addig is, míg pontosan megszülöm a témát, egy nagyon nagy köszönömöt és a "Midnight Cooking" című számot küldeném Beatbullnak.
A számot küldöm még minden haspóknak, gasztrobloggernek és blogerinának. szüleimnek, 3 idiotábbnál idiótább bátyámnak, legkedvesebb barátaimnak, kedvenc kolléganőmnek, egyéb szeretteimnek, Bogi kutyának, ill. mindenkinek, aki szereti, és aki végig bírja nézni. :))



VKF kiírás: holnapra megírom, véglegesítem, kiteszem, türelmeteket addig is hálásan köszönöm!

Addig is písz mindenkinek,
Gourmandula :)

8 megjegyzés:

Fűszeres Eszter írta...

Felül a szerkesztőben van egy olyan, hogy HTML kód szerkesztése, na oda kell beszúrni az parancsot, amit a Youtube-ról másoltál ki(embed).
Ne ijedj meg, csak az előnézet módban fog látszani, és miutám publikáltad.

Zsu írta...

Már kíváncsian várom a kiírást!
És ez a Midnight Cooking... hááát... főleg így reggel... üt :D

Névtelen írta...

Ez a Midnight cooking rettenet, bár a kétévesem meg vadul rázta rá a loboncot... Megöregedtem volna?!:-)))
Azt hiszem sokak nevében szólok, ha azt írom, hogy nagyon várjuk a kiírásodat!:-) Szép napot!

Unknown írta...

huhh, hát jól értesz hozzá, hogy hogyan lehet húzni ;)

ebből a midnight cookingból ismét kitűnt, hogy milyen karaoke-rajongók a japánok ;) és hogy mennyire ütődött némelyik - bár lehet csak azért látom így, mert korán van még ;) jamie oliver lamb curry-je kicsit jobban tetszik ;)

Zsuzsa írta...

Gourmandula, nem félsz, hogy ezzel a midnight cookinggal harcképtelenné teszed a reménybeli pályázók javarészét? ;) Huh! Megpróbálok magamhoz térni, mire kiírod a pályázatot!
Méghogy periferiális...

Gourmandula írta...

Köszi Eszter, megpróbálkozom vele!

Szerintem a szám egész egyszerűen botrányos, annyira, hogy már vicces. Egyébként egy japán paródiás TV show asszem.

Nem húzok én senkit sehova, egyszerűen nem volt egy nyugodt estém, hogy papírra vessem a gondolataimat! Köszönöm a türelmet!

Gourmandula írta...

Eszter: Istennő vagy! Mostantól mindig Youtube-okat fogok linkelni!!! :)))
Mindenkinek szép napot, kora délután jövök!

Mamma írta...

Most már biztos, hogy továbbra sem leszek a japán konyha elkötelezett híve:-))
Nyugi, Ízbolygó, majd Pötty is kinövi:-DD

Gourmandula, ez a forduló (is) izgalmasnak ígérkezik!
Ha olyan magasra teszed a kiírás mércéjét, mint amiket főzöl, akkor nálam fog remegni a léc!:-)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin